ILYEN NINCS!!!

2009.12.23. 13:34

Emberek... annyira kivagyok kb felét felvettem a karácsonyi különkiadás szinkronjának és kb 4 perctől a hang helyett csak recsegés van és nem a mikrofon csesződött el mert ha hangrögzítővel felvettem vmit akkor 100%-ig szép tiszta hang volt ha megint a movie maker szarakodik akkor nemtom mit csinálok 3x felvettem a hangot és... vááá naggyon ideges vagyok lehet h csak karácsony után lesz meg + elkezdtem videót csinálni a múlt héten a RPCJS nyereményjátékára és tuti az se lesz kész 26-áig tehát b***hatom

A bejegyzés trackback címe:

https://0ftjatek.blog.hu/api/trackback/id/tr121617892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása